Dunia Bergelap Selama 3 Hari ??

BENARKAH BUMI AKAN BERGELAP SELAMA 3 HARI TANPA CAHAYA MATAHARI ?



Ramalan Saintis NASA menyatakan Bumi akan bergelap selama 3 hari mulai 23, 24 dan 25 Disember 2012?? Kita sebagai penduduk Bumi tentu merasa bimbang dan gundah gulana dengan berita ini. Apa yang perlu kita siapkan? Perlukah kita mempercayai ramalan para Saintis itu?

Mengikut apa yang di laporkan, Para Saintis NASA menjamgkakan perubahan alam semesta dengan kegelapan penuh Bumi selama 3 hari bukanlah akan berakhirnya usia dunia, tapi ini adalah "Penyejajaran Alam Semesta", di mana Matahari dan Bumi akan berada pada satu garis lurus untuk pertama kalinya.
Bumi akan bertukar tempat dari dimensi ke 3 ke dimensi 0, lalu bertukar lagi ke dimensi ke 4.

Semasa proses pertukaran ini, seluruh alam akan mengalami perubahan besar dan kita akan melihat dunia yang baru (Dark of the Earth). Dunia akan gelap tanpa sinaran cahaya Matahari!!
RamalanRRRRR





Kalau benar terjadi seperti apa yang di ramalkan, apa yang perlu kita lakukan? 
Banyak perbahasan tentang apa yang akan terjadi 3 hari tersebut, tapi ramai yang tidak percaya !! Apa kata anda...??  Tepuk dada tanya akal fikiran yang waras. Kita tunggu dan lihat saja nanti pada 23, 24 dan 25 Disember 2012. Ini hanya jangkaan dan ramalan manusia sahaja, tapi kalau benar-benar terjadi, sekurang-kurangnya kita dah dapat info untuk kita bersedia menghadapi dunia kegelapan selama 3 hari !!

Kita bersedia tidak ada salahnya...tapi banyak juga kajian mereka sebelum ini yang tersasar, contohnya akan terjadi tsunamai besar-besaran pada tahun ini...
Hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya, wallahu 'alam.


3 comments:

Nabiha Zaidi said...

Dalam dunia ni tak ada yang mustahil.

Unknown said...

saya bersetuju!!!
semua benda boleh jadi..!!

lynmunir said...

Kalau dah penat mengadap internet dan tv excercise pulak la dengan solat witir dan tahjud.